Možnost sjednat si jednoduše přes internet nebo telefon pojištění auta a na cesty je už ve většině pojišťoven. Direct Pojišťovna ale tyto pojistky vymyslela speciálně pro zákazníky řetězce Tesco dle znalosti jejich nákupních zvyklostí a preferencí. "Díky velmi podrobnému procesu segmentace, který jsme pro Tesco pojištění vyvinuli, jsme dosáhli velmi výhodné ceny a rozsahu pojistného krytí," říká Kateřina Krásová, PR manažerka Direct Pojišťovny. Do ceny se podle ní promítá řada parametrů jak o vozidle, tak o řidiči. "Klient tak platí jen za své riziko a nedoplácí na rizikovější klienty, se kterými ho pojí například jen stejná kubatura vozu a stejné město," říká Krásová. Výběr autopojištění je ze tří balíčků. Kromě povinného ručení jde o dvě kombinace s havarijním pojištěním. Tři balíčky odlišené cenou a rozsahem pojistného krytí jsou i pro cestovní pojištění. Členům Tesco Club Card se zaplacené pojistné započítá jako jakýkoliv jiný nákup v Tesku. Další výhodou je nepřetržitá asistenční služba a výplata pojistného plnění do dvou dnů od ukončení šetření pojistné události.


Pojištění na míru Tesco zákazníkům

Pojištění na míru zákazníkům Teska na základě znalosti jejich nákupních zvyklostí a preferencí.

Zákazníkům Teska se platby přičtou na kartu Tesco Club Card.

Nepřetržité asistenční služby.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist