Možnost sjednat si jednoduše přes internet nebo telefon pojištění auta a na cesty je už ve většině pojišťoven. Direct Pojišťovna ale tyto pojistky vymyslela speciálně pro zákazníky řetězce Tesco dle znalosti jejich nákupních zvyklostí a preferencí. "Díky velmi podrobnému procesu segmentace, který jsme pro Tesco pojištění vyvinuli, jsme dosáhli velmi výhodné ceny a rozsahu pojistného krytí," říká Kateřina Krásová, PR manažerka Direct Pojišťovny. Do ceny se podle ní promítá řada parametrů jak o vozidle, tak o řidiči. "Klient tak platí jen za své riziko a nedoplácí na rizikovější klienty, se kterými ho pojí například jen stejná kubatura vozu a stejné město," říká Krásová. Výběr autopojištění je ze tří balíčků. Kromě povinného ručení jde o dvě kombinace s havarijním pojištěním. Tři balíčky odlišené cenou a rozsahem pojistného krytí jsou i pro cestovní pojištění. Členům Tesco Club Card se zaplacené pojistné započítá jako jakýkoliv jiný nákup v Tesku. Další výhodou je nepřetržitá asistenční služba a výplata pojistného plnění do dvou dnů od ukončení šetření pojistné události.


Pojištění na míru Tesco zákazníkům

Pojištění na míru zákazníkům Teska na základě znalosti jejich nákupních zvyklostí a preferencí.

Zákazníkům Teska se platby přičtou na kartu Tesco Club Card.

Nepřetržité asistenční služby.