Sociální sítě už firmám neslouží jen jako zdroj referencí a soukromých informací o jejich současných zaměstnancích. I v Česku se už staly důležitým nástrojem při pátrání po nových talentech.

Stejně jako v zahraničí je v tomto ohledu mezi českými firmami velmi oblíbená sociální síť LinkedIn, kterou v Česku využívá zhruba 266 tisíc lidí. Ta je přímo uzpůsobená na to, aby sem lidé umisťovali svůj životopis a propojovali se s lidmi z oboru. Z profilu na LinkedInu se tak dají jednoduše vyčíst veškeré profesní zkušenosti a znalosti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se