Dát peníze do olympiády se vyplatí. Jedenáct hlavních partnerů Mezinárodního olympijského výboru (MOV) zaplatilo za čtyři roky spojení s vrcholem v Londýně 957 milionů dolarů. Vědí, že svoji investici dostanou zpátky.

Výrobce platebních karet Visa vsadil na Usaina Bolta a díky exkluzivitě v olympijské vesnici, parku a nákupu vstupenek možnému jen s jejími kartami očekává až desetiprocentní nárůst tržeb v Británii za dva týdny olympiád oproti stejnému období loni. "Prodeje v prvním týdnu olympiády byly fantastické, přinesly půl miliardy liber," liboval si obchodní ředitel Visa Europe Steve Perry. McDonald´s pak očekává, že jen na prodeji v olympijském parku vydělá až 3 miliony liber. Coca-Cola spočítala, že během dvou týdnů her prodala díky olympiádě 23 milionů plechovek svého sladkého nápoje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se