Zatímco se televize přetahují o zmenšující se reklamní koláč - ti, kteří šíří jejich vysílání vzduchem, měli dosud příjmy zajištěné. Velký počet bezplatných stanic a nová konkurence je ale nutí dívat se po dalších zdrojích příjmů. Ty mají být v šíření placených kanálů a také televizním vysílání ve vysokém rozlišení (HD - high definition), jež jsou doménou kabelových a satelitních firem.
"Chtěli bychom konkurovat i v placené oblasti. Reklama neufinancuje dvojnásobný počet televizních kanálů," říká generální ředitel Českých radiokomunikací Kamil Levinský. Právě televizní vysílání je "zásadní část" jejich podnikání.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.