Zatímco se televize přetahují o zmenšující se reklamní koláč - ti, kteří šíří jejich vysílání vzduchem, měli dosud příjmy zajištěné. Velký počet bezplatných stanic a nová konkurence je ale nutí dívat se po dalších zdrojích příjmů. Ty mají být v šíření placených kanálů a také televizním vysílání ve vysokém rozlišení (HD - high definition), jež jsou doménou kabelových a satelitních firem.

"Chtěli bychom konkurovat i v placené oblasti. Reklama neufinancuje dvojnásobný počet televizních kanálů," říká generální ředitel Českých radiokomunikací Kamil Levinský. Právě televizní vysílání je "zásadní část" jejich podnikání.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se