Krize ohrožuje dobré jméno firmy, často navíc znamená ohrožení existence pro firmy jako takové. Jen důkladná příprava pomůže zmenšit negativní dopady na reputaci i na fungování celé organizace. V případě, že krize vypukne, musí být řízena a pod kontrolou. Krizová komunikace, nazývaná také královnou komunikace, je však bohužel mnohokrát strašákem managementu mnoha společností. Proto by se příprava na krizi měla stát nedílnou součástí činnosti společnosti. Od identifikace možných rizik přes vyhodnocování informací a možných náznaků krize až po mediální krizový trénink pro management společností a soustavný monitoring médií tradičních, i nových, sociálních.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se