Grösser ist besser - čím větší, tím lepší. To si alespoň myslí německá automobilka Volkswagen. V roce 2007 pod vedením respektovaného sedmdesátníka Ferdinanda Piëcha si německá skupina stanovila cíl: stát se největším a nejziskovějším výrobcem automobilů na světě.
Úterní uvedení nového modelu vozidla Golf Mk7 je jen dalším krokem na této cestě. Hlavní výzva spočívá v převálcování dvou největších rivalů, a sice americké společnosti General Motors a japonské Toyoty. Pokud se do údajů o prodaných autech připočtou i přidružené společnosti, tak VW do naplnění jeho cíle v prvním pololetí letošního roku chybělo zhruba půl milionu vozidel. Cílová páska je ale nablízku, jen během posledních pěti let totiž VW navýšil produkci aut o jednu třetinu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.