Důvěra v bankovnictví se ztratila. Lidé už nevěří v doporučení, v záměry, v kompetenci a v poctivosti bank. To bude mít z dlouhodobého hlediska výrazné následky.

Bude vyšší regulace, vyšší potřeba kapitálu, a nezávislé rozhodování klientů. Dnes se banky zaměřují více na nabídky služeb než na kapitálové a regulatorní záležitosti.

Obecně se požadavky klientů zvyšují. A ziskové marže evropských bank budou klesat. Nedůvěra zůstane na vysokých úrovních ještě dlouho. Stížnosti klientů budou častější. To povede k vyšším zaměřením managementu na náklady a standardizaci kvality služeb. Audit poskytování služeb bude nabírat na důležitosti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se