Jako vánoční stromeček se v neděli rozsvítil pražský Eden, kde britští Coldplay založili poprockovou kolonii s populací třicet tisíc návštěvníků. Těm zůstane vzpomínka na kapelu, která naživo hraje zajímavěji než z desek, a dokonce i hmatatelný důkaz: "psí známka" neboli svítící náramek, jenž každý nafasoval u vchodu a který barevně poblikával dle signálů od bicích.
Jen tahle pouťová legrace přišla Coldplay na půl milionu eur, v čemž nadto nejsou zahrnuty náklady na výpravný ohňostroj, pódium posprejované graffiti a tanečky světelných paprsků, které soustavně "skenovaly" vršek stadionu jako v nějakém Star Treku. Záhy nato v hledišti vykvetly lampionové chobotničky, srdíčka, chrobáci a slzičky. Načež se výbušní Coldplay v oparu dýmu vypařili, přesprintovali polovinu hřiště a běloučce nasvícení jako andělíčci znenadání vybalili komorní blok písní na opačné straně stadionu. A když zafičela vichřice staniolových konfet, každému nějaký ten barevný motýlek zatřepotal do kelímku s pivem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.