Jde totiž o směr, kdy mohou podniky snadno a rychle vyhodnocovat důležité ukazatele, adekvátně na ně reagovat a vyrábět tak efektivněji než dříve. A správné informace včas přinášejí náskok před konkurencí.

Business intelligence analýzy byly dříve určeny především pro vyšší management velkých korporací. Díky dostupnosti moderních technologií mohou jejích výhod, ku prospěchu celé organizace, nově využít i střední a menší společnosti a všichni jejich řídící pracovníci. Jedním z nastupujících trendů je totiž oblast samoobslužného BI, kdy si může vybraná data analyzovat každý, kdo k tomu má oprávnění, za pomoci jednoduchých nástrojů v prostředí podobném kancelářským aplikacím.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se