Velcí i malí výrobci alkoholu se po metanolové aféře a dvoutýdenní prohibici snaží obnovit důvěru zákazníků. Promítnout to budou muset i do marketingových kampaní. "Možná kampaně na nějakou dobu i odloží a potom budou daleko opatrnější s argumenty," říká prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová.

HN: Jak se změní sdělení v reklamních kampaních na alkohol?

Velcí výrobci by měli zdůrazňovat, že jsou zavedené značky. Prospěje to spíš zavedeným značkám než tomu "no name" alkoholu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se