Jednou z cest ke startu vlastního byznysu, nebo změně toho stávajícího, který možná pomalu skomírá, může být přechod pod křídla silné a zavedené značky - franšízu. Pro jiné to naopak může být prostor k další expanzi vašeho byznysu, na který ale nemáte dost finančních prostředků.

Výhody obou variant jsou však víceméně stejné. Podnikání pod franšízou znamená přínos v podobě již zavedené značky, která tak může expandovat. Pro ty, kdo zamíří pod její křídla to znamená také dodávku kompletního konceptu podnikání, již vyzkoušeného sortimentu či služeb, marketingovou podporu anebo úsporu nákladů v podobě slevy na odebírané zboží.

Pro ty kdo naopak nabízejí svoji licenci to může znamenat kromě šíření značky a zboží i příchod do regionu, kam byste se jinak těžko dostávali, anebo nižší náklady, které byste museli sami při vlastní expanzi vydat.

A právě tomuto tématu se budeme věnovat tento týden na portále ProByznys.info. Navíc v pátek 9. .listopadu startuje již čtvrtý ročník dvoudenní mezinárodní konference a veletržní přehlídky o značkách pro podnikatele Franchise Day Prague / FrAMchise Day 2012. Některé zajímavosti i praktické zkušenosti se vám budeme snažit přinést i odtud.

Co byste měli udělat pro začátek franšízy? Jaké výhody můžete získat a naopak jaká negativa Vám to může přinést? Co udělat, když chcete nabídnout svoji značku i jiným? Jaké obory jsou aktuálně v kurzu? Jaké trendy zrovna letí?

Odpovědi na tyto a další otázky najdete tento týden na portálu pro malé a střední firmy ProByznys.info:

Zbývá vám ještě 0 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se