Desítkám vážně nemocných pacientů s roztroušenou sklerózou právě přicházejí dopisy s tím, že mohou přijít o své léky – Všeobecná zdravotní pojišťovna se totiž s jejich lékaři zrovna dohaduje o peníze.

Brzy však v časopisech začnou vycházet opačné příběhy klientů. V největší zdravotní pojišťovně si totiž sepsali návod na to, jak zlepšit svůj obraz, a počítá se v něm právě s dodáváním takzvaných pozitivních pacientských zkušeností do lifestylových médií. A v dobrém světle by měla být vidět VZP i v hlavním vysílacím čase televizí a rádií.

Zhruba dvacetistránková analýza, do níž se HN podařilo nahlédnout, totiž doporučuje ke zlepšení image také product placement. Jedná se o umisťování loga a pozitivní zviditelňování v oblíbených pořadech, prosazení svých osobností do televize či rozhlasu či vytváření vlastních blogů a videí.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se