Prodej ČSA tak trochu připomíná situaci, kdy se náročný otec snaží udat svoji dceru. Začíná i končí podmínkami, jež neberou v potaz zájem nápadníků ani věk. Vždy požaduje respektovaného a seriózního ženicha, přičemž serióznost se měří objemem peněz.

Při privatizaci ČSA je za podmínkami vlády, v nichž samozřejmě nechybí slova jako "respektovaný, zkušený" a "schopný dalšího rozvoje se zachováním národní značky", fakticky jediný požadavek: a tím jsou peníze. Jenže jak ředitel Aeroholdingu Dvořák přiznal, šance, že se vůbec nějaký zájemce objeví, je tak dvacetiprocentní. ČSA už dávno nejsou žádanou nevěstou, ale přestárlou herkou, do níž potenciální nápadník musí vrazit spoustu peněz, aniž by přitom mohl očekávat nějaký zázrak.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se