Zhruba před pěti lety mBank vstoupila na český trh. Tehdy jste byli velice populární zejména díky tomu, že jste nabízeli vedení účtů bez poplatků. Měli jste pověst malé pružné banky. Co se od té doby změnilo, čím se chcete odlišovat dnes?

Za těch pět let jsme se především přerodili z mladého projektu v úspěšnou banku s mimořádně zdravou a početnou skupinou zákazníků. Stali jsme se symbolem celého segmentu nových bank. Jako jediná z nich také vytváříme zisk, jsme tedy již stabilní a trvalou součástí českého bankovnictví.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se