Společnost představila nové pojetí poboček, podle kterého v následujících letech přestaví celou svou distribuční síť. Cílem bylo navrhnout takový koncept, který bude odpovídat požadavkům moderního prodeje a obsluhy v 21. století. Celkově do poboček ČP hodlá investovat až 400 milionů korun.

Hlavním prvkem nového konceptu je konzultativní způsob prodeje. Pohodu při diskusi s klientem má podle zástupců ČP umocňovat i použití vonných esencí (ze studie BE Interactive Consulting vyplývá, že použití vůní zvyšuje dle subjektivního vnímání zákazníků jejich spokojenost až o 25 %). V ČR unikátní má být rovněž použití prvků virtuální reality, kdy interní výzdoba pobočky reaguje se speciální aplikací pro tzv. smartphony.

"Vlastníte-li smartphone či tablet s iOS, stačí jím namířit na jednu ze zdí, opatřenou speciální dekorací. Díky aplikaci ČP show, která bude zdarma dostupná ke stažení, se ve vašem telefonu spustí například video či jiný obsah," tvrdí Jaroslav Jíra z České pojišťovny.

Při vstupu do pobočky klienta osobně uvítá referent v uvítací zóně, a pokud nebude možné ho okamžitě obsloužit, uvede jej do čekací zóny. Klientům je k dispozici dětský koutek s tablety a hrami či samoobslužná zóna, kde si budou moci vše vyřídit onlinově pomocí videokonference s operátorem klientského centra.