Nové silnice a dálnice zůstávají spíše na papíře a tradiční prodejce nákladních aut s korbou to hodně bolí. Upadající stavební byznys v Česku se v posledních několika letech výrazně podepsal do prodejů Avií a tatrovek. Státní zakázky jednoduše chybí. "To naši produkci, tvořenou ze 70 až 80 procent sklápěči, ovlivňuje značně," přiznává marketingový manažer automobilky Tatra Jiří Kašpárek. Jen pro příklad: v roce 2008 prodal kopřivnický podnik dva a půl tisíce náklaďáků. O rok později už jen sedm stovek, z toho jen asi sedminu v Česku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se