Rady pro podnikání

Vyzkoušejte si nový portál zaměřený na malé a střední firmy

VÍCE O PORTÁLU

REGISTRUJTE SE ZDARMA

Spotřebitelské soutěže takzvaně frčí. Kvůli udržení klienta i získání nového, posílení značky a především kvůli zvýšení tržeb lákají firmy zákazníky do takzvaných spotřebitelských soutěží. Kdo by nechtěl získat automobil, týdenní zahraniční zájezd nebo jen kartičku se zvířátky? Stačí málo - nakupovat.

Nejznámější jsou soutěže velkých obchodních řetězců a potravinářských firem, ale také třeba automobilek, čerpacích stanic, tabákových či kosmetických společností a podobně. Model by šel jistě aplikovat i na menší prodejny, které mají své stálé zákazníky.

Zcela běžně se lze setkat v maloobchodních sítích s akcemi a sběratelskými programy, v rámci kterých zákazníci za každý nákup dostanou body nebo například za každých 200 utracených korun kartičku s obrázkem pro děti. Proč jsou ale tyto soutěže tak úspěšné?

Příklady, jak si hrají velké firmy se zákazníky

Albert
Lidl
Heineken
Škoda
Bohemia Chips
Billa
Telefónica

Kvůli udržení zákazníka i získání nového, posílení značky a především kvůli zvýšení tržeb. Podstatné také je, že v rámci mnoha spotřebitelských soutěží získávají firmy rozsáhlou databázi informací o kupujících včetně kontaktů. "Dělá to tak třeba prodejce zahradní techniky Mountfield, který pak klientům posílá nové nabídky, možnosti servisu a podobně," vysvětluje analytik Procházka.

Co Vám mohou spotřebitelské soutěže přinést? Jaké druhy soutěží můžete pro zákazníky připravit? Kolik lze na nich vydělat? Kdy je pro jejich spuštění nejvhodnější čas?

Odpovědi na tyto a další otázky najdete na portálu pro malé a střední firmy ProByznys.info:

Dále si můžete na portálu přečíst a zjistit:

Vyzkoušejte si nový portál pro malé a střední firmy - VÍCE O PORTÁLU ZDE

REGISTRUJTE SE ZDARMA - ZDE

 

Zbývá vám ještě 0 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se