V průměru jeden Shakespeare za sezonu - taková je už několik let jasná dramaturgická strategie činohry pražského Národního divadla. Jedno lze říct takřka s jistotou: z Radokova Troila a Kressidy bude jen stěží někdo z diváků popuzeně odcházet, jako se to stává při představení Krále Leara - loňského radikálního řezu z dílny Jana Nebeského. Zároveň ale nová inscenace, která měla minulý týden premiéru, není ani zdaleka krotkým a věrným přečtením Shakespearova textu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se