Když britská společnost Burberry, po letech rekordních příjmů, v září překvapila své akcionáře zhoršením výhledu, otřáslo to světem luxusního zboží.

"V podstatě řekli, že situace na trhu s luxusním zbožím se znatelně zhoršuje," řekl Thomas Tochtermann z konzultační firmy McKinsey.

Burberry není sama. Britská Mulberry také zhoršila výhledy, americká Tiffany ohlásila 30procentní meziroční pokles příjmů za třetí čtvrtletí a francouzský Louis Vuitton ohlásil nejmenší růst za posledních 12 let.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se