Státní doručovatel Česká pošta, kterého může letošní liberalizací trhu malých adresných zásilek připravit na tržbách až o stamiliony ročně, hledá cesty, jak osekat náklady.

Podle informací HN proto letos plánuje převést až 200 svých poboček na franšízy s logem Pošta Partner.

V praxi to znamená, že místo na poštu budou lidé chodit s dopisy, ale i pro peníze na obecní úřad či do obchodu, s nímž pošta uzavře smlouvu na poskytování určitého typu poštovních služeb.

Seznam pošt, u kterých se jedná o možném převedení na franšízy najdete ZDE.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se