Souboj Karla Schwarzenberga a Miloše Zemana rozhodnou sociální sítě. Toto hojně opakované tvrzení na jedné straně podporuje i fakt, že Facebook už používá více než 3,3 milionu Čechů - tedy čtyřicet procent voličů.

Jenže samy volební štáby ještě neumějí možností sociálních sítí plně využít a občas se dopouštějí zbytečných, začátečnických chyb. Zde je šest těch největších, kterých se Zemanův a Schwarzenbergův tým dopustil v právě končící kampani.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se