Loni firmy za sportovní sponzoring utratily podle analýzy Pricewater House Coopers rekordních víc než 33,5 miliardy dolarů. A odhad této firmy pro letošek počítá s dalším pětiprocentním nárůstem.

Sponzoring se v posledních letech stal druhou nejvýznamnější složkou sportovního byznysu vůbec, hned po příjmech ze vstupného. Letos pak poroste vůbec nejvyšším tempem, jak ve srovnání s penězi za vstupenky, tak s televizními právy nebo zdroji z prodeje sportovních suvenýrů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se