Specializované drogerie se i v době hypermarketů, které nabízejí stále širší sortiment zboží, těší oblibě u českých spotřebitelů. Největší řetězce působící na tuzemském trhu rozšiřují své sítě a zvyšují tržby. Jen největší firma podle tržeb dm drogerie markt loni otevřela 14 nových poboček.

"U drogistického zboží je v posledních třech letech viditelný výrazný nárůst preferencí pro specializované drogistické formáty," potvrzuje Zdeněk Skála ze společnosti Incoma GfK, která mapuje tuzemský maloobchodní trh.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se