Ve firmě Sugar & Ketchup původně plánovali vymýšlet chytré aplikace pro děti, teď je ale z jejich malé kanceláře v pražských Nuslích místo, kam volají podnikatelé z celé republiky. Šéf firmy Jan Trnka totiž disponuje něčím, co lze s trochou nadsázky nazvat mapou dětského mozku.

"Nezačali jsme s tím proto, abychom to někomu prodávali za statisíce. Šli jsme do toho kvůli sobě," vzpomíná Trnka na okamžik, kdy se kvůli vlastnímu byznysu pustil do pátrání po tom, co děti v kterém věku přesně chtějí a co potřebují. Zjistil ale, že žádná komplexní data neexistují.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se