Nemáte dost peněz na zaplacení reklamy v televizi a přitom chcete své výrobky představit co největšímu počtu potenciálních zákazníků? Řešením může být natočení takzvaného virálního videa - vtipného krátkého spotu, který budou uživatelé internetu sami šířit mezi sebou. Čím zábavnější bude, tím lépe. K propagaci firmy stačí umístit na konci videa její logo.

"Důležité je přemýšlet o tom, co by lidi mohlo zajímat, a nenechat se unést tím, co zajímá nás samotné. Při umístění na YouTube je to pak takový křest ohněm, lidé sdílejí jenom to, co je zajímá," říká Erik Meldik z tvůrčího dua ViralBrothers, které je na českém internetu známé svou sérii spotů Debilní kecy... Ty už zhlédlo více než 23 milionů uživatelů internetového portálu YouTube, což je na české poměry velmi slušný výkon.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se