Značka Audi je tradičně u české firemní klientely velmi úspěšná," potvrzuje Anna Gruberová. "Podle loňského průzkumu specializovaného magazínu Flotila téměř polovina oslovených generálních ředitelů uvedla, že používá naši vlajkovou loď, reprezentační limuzínu Audi A8. Také mezi vyšším a středním managementem jsou modely Audi silně zastoupeny, přičemž dlouhodobě nejúspěšnější jsou modelové řady A6 a A4."

Jak vidíte aktuální vývoj na poli manažerských vozů? Nenastaly podle vás v této oblasti nějaké významnější změny? Nepřesouvá se například zájem manažerů směrem od klasických sedanů k dnes tolik oblíbené kategorii SUV?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se