Vleklou krizi českého stavebnictví na vlastní kůži příliš nepociťují. Skupina PSJ jako jedna z mála tuzemských firem v oboru dokázala i v loňském roce mírně zvýšit tržby o 50 milionů na 7,55 miliardy korun. Slabou domácí poptávku dokáže nahradit příjmy na zahraničních trzích, kde má zhruba polovinu všech zakázek. Z 90 procent se soustředí na privátní sféru. "V budoucnu se však velkým veřejným zakázkám bránit rozhodně nebudeme," říká generální ředitel PSJ František Vaculík.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se