Léta Všeobecná zdravotní pojišťovna utrácela stovky milionů korun za vzdělávací kampaně s nejasným dopadem. Z půlmiliardového fondu prevence díky tomu dobře žila třeba firma Medea Kultur spojená s vlivným pražským podnikatelem Romanem Janouškem nebo společnost Akademos, která posílala faktury k proplacení ještě dříve, než pro klienty VZP cokoli udělala.

Teď však největší pojišťovna mění styl: z prevence, která až dosud připomínala především dobrý byznys pro pár firem, se má stát skutečný benefit pro klienty. Od pojišťovny jich v posledních dvou letech odešlo zhruba sto tisíc a v některých moravských městech typu Havířov či Karviná už Všeobecná zdravotní pojišťovna nemá ani třicet procent na trhu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se