Společnosti Emco, která má více než padesátiprocentní podíl na českém trhu s müsli, se otevírají nové příležitosti v Rusku i za oceánem. Jak v rozhovoru pro HN uvedl zakladatel a majitel firmy Zdeněk Jahoda, po výrobcích Emco roste v obou zemích poptávka a v nejbližších měsících se tak zřejmě dostanou na pulty dalších významných řetězců.

Na spadnutí je další kontrakt v USA, kde Emco teprve nedávno uzavřelo smlouvu na dodávku prvních kontejnerů cereálií s největším maloobchodním řetězcem na světě Wal-Mart.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se