O spoustu času personalisty typicky připraví neustálé odbíhání do archivu, zakládání, dohledávání a kopírování dokumentů v "papírových" osobních složkách zaměstnanců, které po nich vyžadují manažeři či jednotliví zaměstnanci. Takových dokumentů jsou přitom pro každého pracovníka evidovány často desítky.
Středně velké a velké firmy řeší personalistiku typicky nasazením HR produktu či HR modulu v rámci svého ERP systému, kde mají k dispozici většinu potřebných informací o zaměstnancích, nicméně HR moduly v sobě obyčejně nemají funkcionalitu pro uchovávání dokumentů v digitálních osobních složkách zaměstnanců. Osobní složky bývají dodnes archivovány v papírové podobě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.