Hned potom, co skončil obří mnichovský veletrh Bauma, začali jeho organizátoři vymýšlet další ročník. A to mají čas, největší světová výstava stavebních strojů se koná jen jednou za tři roky. Německý příklad ukazuje na složitost veletržního "cirkusu", jehož show dokáže firmám často vydělat více peněz než dobrá reklamní kampaň.

"Příprava veletrhu Bauma je pro nás nejnáročnější," připouští Jaroslav Vondruška, jehož firma Expo-Consult+Service domlouvá účast českých firem na veletržních akcích právě v bavorském Mnichově. "Jde o největší vystoupení českých firem na zahraničním veletrhu, letos se Baumy zúčastnilo celkem čtyřicet našich výrobců na ploše dvou tisíc metrů čtverečních," dodává Vondruška k přehlídce bagrů, rypadel a dalších těžkých stavebních strojů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se