Před dvaceti lety stál na rozcestí. Rozhodoval se, jak dál naložit se značkou, pro kterou pracuje dohromady už čtyřicet let. Nakonec zvolil tradici, a královédvorská Juta zůstala Jutou, i když už dávno nevyrábí jutové pytle na brambory. Jiří Hlavatý, generální ředitel a dnes už i majitel největší české textilky, na tradice a pevné základy dá hodně. V rozhovoru pro HN mluví Hlavatý o tom, co to znamená pro něj i pro podnik, a jestli se náhodou nechystá odejít do důchodu - nebo do politiky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se