Na konci května bylo ve vesničce Hajnice na Trutnovsku hodně rušno. Jindy klidná obec se v sobotní dopoledne proměnila v kulturní arénu, kde se pořádaly koncerty, taneční a ohňová show, promítaly se filmy a hrálo divadlo. Multižánrový festival, do kterého se zapojily děti s mentálním postižením z nedalekého chráněného bydlení Barevné domky Hajnice, byl spíš než pro veřejnost pořádaný proto, aby se postižené děti dostaly ven a zažily výjimečný den. Aby se vůbec akce jako tahle mohla konat, životní pojišťovna MetLife už roky Barevné domky finančně podporuje. Sponzoring je ale tichý, decentní. Jediné, čeho si mohl návštěvník festivalu všimnout, byl informační stánek se Snoopym, logem společnosti, a skákací hrad pro děti v modrobílých korporátních barvách firmy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.