Jedna z největších pekáren v zemi - United Bakeries - mění taktiku. Plánuje dodávat více pečiva do vietnamských prodejen a spotřebních družstev a chce tak snížit význam velkých odběratelů, jako jsou supermarkety a hypermarkety.

Firma se rozhodla pro změnu strategie po neúspěšných jednáních o fúzi s Agrofertem Andreje Babiše a hlavně po rozhodnutí velkoobchodníka Ahold, který loni v říjnu přestal odebírat pečivo od velkých výrobců - tedy od United Bakeries a Babišova Penamu. Na pultech obchodů Albert začal Ahold prodávat pečivo pouze od regionálních pekařů.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se