Byznys vodochodského letiště není postaven na přetahování leteckých společností z Ruzyně, tvrdí šéf Letiště Vodochody Martin Kačur. "Je dost nízkonákladovek, které sem létají v míře, která pořád neodpovídá atraktivitě Prahy, nebo sem nelétají vůbec. To je třeba případ Ryanairu. I Wizz Air měl s Prahou mnohem větší plány," nastiňuje možné klienty.

HN: Kolik spolkne modernizace?

Základní propočty hovoří o třech miliardách korun. Ale jedná se o hrubé odhady v dokumentaci pro územní řízení, která bude zpřesňována do úrovně dokumentace pro stavební řízení. Stavební firmy mají málo práce, a tedy i zájem o takovéto zakázky, tak je možné, že se s cenou dostaneme i níž. S výslednou cenou však ještě může zahýbat výsledek z projednávání EIA či územního řízení.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se