Červenec býval pro sázkové kanceláře hodně neoblíbený, v porovnání se zimními měsíci jim tržby klesaly na necelou polovinu. S nástupem takzvaných live sázek, které mohou klienti uzavírat opakovaně v průběhu jednoho zápasu, se však situace rapidně změnila. "Stal se z toho fenomén, který nám dnes přináší minimálně polovinu obratu," říká Petr Knybel, generální ředitel sázkové společnosti Tipsort, která je už 14 let jedničkou na českém trhu kurzového sázení.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se