Začínající podnikatelé mají často problém, jak stíhat vést firmu a ještě vyřizovat telefonáty potenciálních zákazníků. Stává se, že nepřijmou hovor, který přitom může znamenat skvělý byznys. Nebo hovor zvednou, ale nemají dost času a energie se zákazníkovi věnovat, a tím ho odradí. Chci si založit firmu, která bude nabízet externí telefonní asistentku. Na tu budou přesměrovány všechny hovory zákazníka. Asistentka bude vždy v dobré náladě a připravená pomoci. Vím, že podobné služby fungují třeba v USA, ale v Česku jsem o podobné vymoženosti neslyšela. Systém bych provozovala prostřednictvím VOIP telefonování, takže bych ušetřila na nákladech a asistentky bych si vybrala mezi ochotnými studentkami vysokých škol. Co si o mém nápadu myslíte a jakých nástrah bych se podle vás měla vyvarovat?
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.