Hudební dramaturgové rozhlasových stanic dobře vědí, že konečné pořadí na playlistu toho, co se hraje, samotný interpret neurčuje. Vše, co je založeno na výsostně neobjektivním pocitu každého z nás, podle mne ani nejde do strohého pořadí oblíbenosti sevřít. Jídlo, kniha, píseň - každému chutná něco trošku jiného. Proto gastronomické a umělecké žebříčky sleduji vždy s rozpaky.

A přitom hitparády prodejnosti různých komodit vděčně vyplňují stránky mnoha médií. Vše, co se zdá být exaktně spočítatelné, generuje stále aktualizované žebříčky. Od nejvýkonnějších praček přes nejúspornější auta až třeba po nejbohatší miliardáře.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se