Podíváme-li se na soutěž Nejlepší banka 2013 podívat s trochou nadhledu, nezbývá než se pousmát nad faktem, že v zemi, která tak spěchala do Evropy, je klientsky nejpřívětivější bankou ruská Sberbank. Nicméně soutěž vybízí i k poněkud náročnějšímu zamyšlení. Dlouhá léta převládal názor, že v bankovnictví, stejně jako na trhu mobilních komunikací, panuje nevyřčený tichý kartel s ideou: Všichni držíme ceny i poplatky vysoko, klient nemá kam utéct. Dnes je na bankovním trhu konkurence vysoká - a zákazníci velké trojce nijak významně nemizí. Byla teorie kartelu mylná? Nebo jsou tuzemští klienti příliš líní starat se o své peníze?
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení