Společnost Heineken, nizozemský vlastník českých pivovarů Krušovice, Starobrno a Velké Březno, se v rámci své globální odpovědné strategie zavázala k tomu, že pro své lokální značky piv bude využívat většinu místních zdrojů. V případě tuzemských pivovarů se jí to skutečně daří - česká pobočka Heinekenu má podle hodnoty odebíraného zboží výrazně nadpoloviční podíl tuzemských dodavatelů. Minimálně pětina jeho produkce piva přitom putuje na export, a Heineken se tak řadí mezi nejvýznamnější vývozce piva v Česku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se