Společnost Lenovo rozšiřuje svůj lokální tým. Na pozici marketing specialist nastoupil Roman Hilšer, který bude zodpovědný za zajištění marketingových aktivit společnosti v České republice.
Roman Hilšer bude mít na starosti zajištění marketingu značky a produktů, plánování a koordinaci kampaní včetně přípravy a realizace promoakcí. Před nástupem do společnosti Lenovo získal zkušenosti z oblasti marketingu ve společnosti Young & Rubicam Prague, kde vedl zakázky v rámci kampaní a BTL aktivit společnosti Vodafone Czech Republic.
Roman Hilšer vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu v Karviné na Slezské univerzitě v Opavě. Mezi jeho koníčky patří především cestování a sport.
Roman Hilšer
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist