Firemní zákazníci při pořizování automobilů preferují úvěry. Je to v souladu s celkovým rozložením poptávky mezi jednotlivé finanční produkty dostupnými na tuzemském trhu. Pololetní výsledky také potvrdily rostoucí oblibu operativního leasingu mezi podnikovou klientelou.

Důraz na efektivitu

Zatímco preference podnikatelského úvěru je dána především daňovým znevýhodněním finančního leasingu, nárůst operativního leasingu má více příčin. Zdá se, že jedním ze stimulů jeho úspěchu byla finanční krize, která přiměla podnikatele ke snaze o větší efektivitu na všech úrovních firemního řízení a provozu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se