Vodafone spouští nové předplacené karty pod kdysi populární značkou Oskarta. Snaží se tak konkurovat nově přicházejícím virtuálním operátorům. Ti cílí na segment zákazníků s nejnižší měsíční útratou, ve kterém má Vodafone historicky nejvíce klientů ze tří velkých operátorů.

Podobnou nabídku předplacených karet s jednoduchým ceníkem spustil již v říjnu T-Mobile pod novým jménem Kaktus. Vodafone naopak sází na prověřenou a velmi oblíbenou značku, která se z trhu ztratila poté, co se Oskar před sedmi a půl lety přejmenoval po převzetí britským Vodafonem.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se