Vodafone spouští nové předplacené karty pod kdysi populární značkou Oskarta. Snaží se tak konkurovat nově přicházejícím virtuálním operátorům. Ti cílí na segment zákazníků s nejnižší měsíční útratou, ve kterém má Vodafone historicky nejvíce klientů ze tří velkých operátorů.
Podobnou nabídku předplacených karet s jednoduchým ceníkem spustil již v říjnu T-Mobile pod novým jménem Kaktus. Vodafone naopak sází na prověřenou a velmi oblíbenou značku, která se z trhu ztratila poté, co se Oskar před sedmi a půl lety přejmenoval po převzetí britským Vodafonem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.