V Česku napsali o designu služeb Adam Hazdra a Kateřina Jiřinová knihu Skvělé služby a velkou inspirací jim byl jiný autor, pedagog na rakouské soukromé vysoké škole Management Center Innsbruck Marc Stickdorn. Kniha This is Service Design Thinking, jíž je spoluautorem, je jakousi světovou mantrou pro všechny, kteří se s oborem setkávají, ať už v praxi, nebo na akademické půdě. Populární je design služeb především ve Skandinávii nebo ve Velké Británii, ale prosazuje se v posledních letech i v Česku. "Design služeb není nový, služby byly vždy nějak nadesignované, ale protože jsou stále složitější, zákazníci využívají zkušenosti, jak navázat se značkou kontakt. Na zajištění zákaznické zkušenosti se tak podílí mnohem více oddělení ve firmách. A design služeb nabízí společný jazyk," vysvětluje Stickdorn.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se