S přispěním Jana Klesly

Konkurenční boj e-shopů se přesunuje z ceny do služeb zákazníkům. Česká dvojka v prodejích na internetu, Mall.cz, se na ně nyní chce zaměřit. Důležité však je i nadále rozšiřovat sortiment.

"Myslím, že jsme v Česku hodně daleko v rychlosti doručení a v tom, jak si zákazník může navolit služby. V tomhle směru nezaostáváme za západní Evropou," říká generální ředitel Mall.cz Marek Liška. "Co v Česku ale chybí, je kvalita služeb a kvalita obsloužení. Ta ještě rozhodně není na takové úrovni, jakou bychom si představovali, a chceme to co nejdříve změnit," dodává.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se