S přispěním Jana Klesly
Konkurenční boj e-shopů se přesunuje z ceny do služeb zákazníkům. Česká dvojka v prodejích na internetu, Mall.cz, se na ně nyní chce zaměřit. Důležité však je i nadále rozšiřovat sortiment.
"Myslím, že jsme v Česku hodně daleko v rychlosti doručení a v tom, jak si zákazník může navolit služby. V tomhle směru nezaostáváme za západní Evropou," říká generální ředitel Mall.cz Marek Liška. "Co v Česku ale chybí, je kvalita služeb a kvalita obsloužení. Ta ještě rozhodně není na takové úrovni, jakou bychom si představovali, a chceme to co nejdříve změnit," dodává.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.