Nový operátor SazkaMobil ze skupiny KKCG vsadil na propojení loterie s mobilními službami, ale i na agresivní cenovou nabídku. S korunou padesát za minutu je jedním z nejlevnějších v oblasti zákazníků předplacených karet. Ti stále tvoří 40 procent mobilního trhu a tradičně jsou citliví především na cenu volání. Konkurent Tesco Mobile v reakci na Sazku zlevnil tuto službu na 1,25 Kč. Sazka však necílí na konkrétní skupinu uživatelů, chce oslovit své tradiční sázející klienty napříč společností.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se