Letos bude pro Škodu v Česku zlomovým okamžikem uvedení nové generace modelu Fabia. Ten by mohl ještě dále oživit zájem privátních zákazníků, a umožnit tak Škodě udržet si svůj náskok před konkurencí. "Jde nám o dlouhodobě udržitelnou pozici," říká šéf Škody Auto ČR Luboš Vlček.

HN: Škoda mívala na českém trhu více než padesátiprocentní podíl, teď se několik let držíte na úrovni třiceti procent. Jaký je váš cíl do budoucna?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se