Majitelé menších firem se sociálním sítím často brání a říkají, že jejich podniku nic nepřinesou. Přicházejí tak ovšem o řadu výhod, které jim taková prezentace může přinést. "V první řadě dokáže správné zacházení se sociálními sítěmi zvýšit povědomí o vaší firmě, produktu či službě mezi potenciálními zákazníky. Nezáleží přitom na velikosti firmy - i malé specializované brašnářství či šikovná kadeřnice si mohou na internetu vytvořit komunitu fanoušků," říká Jakub Křenek ze společnosti Socialsharks, která se specializuje na marketing na sociálních sítích.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.