Nákup knih se slevou, bezplatné doručení nebo třeba oběd s oblíbeným autorem. Věrnostní programy se staly nepostradatelným marketingovým nástrojem téměř každého nakladatelství. Po celém světě se nabízejí prémiové kartičky s vidinou udržení si stálého zákazníka.

Pro klienta měsíc na rozhodnutí

Například největší internetový prodejce knih Amazon slibuje za roční poplatek 79 dolarů mimo jiné bezplatné doručení do dvou dnů, sledování speciálního videokanálu s více než čtyřiceti tisíci filmy a seriály nebo zapůjčení audioknihy do čtečky Kindle. Nový zákazník má měsíc na osahání si amazonského věrnostního programu, teprve pak se může rozhodnout, jestli si členství zaplatí, nebo ne. A stejnou svobodu poskytuje Amazon po celou dobu členství.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se