Mám v peněžence spíš více než méně plastikových věrnostních kartiček a přiznám se, že mě hra na věrnost docela baví. A někdy taky pěkně štve.

Baví mě, když na mě bankomat po výběru hotovosti zabliká a nabídne mi výraznou slevu na oblečení u obchodníka, k němuž skutečně chodím nakupovat oděvy pro celou rodinu. A neuráží mě, že to o mně moje banka ví, protože řadu informací zcela dobrovolně sdílím, minimálně na sociálních sítích. Dokonce mě i baví, když mi tentýž bankomat nabídne, že můžu přispět na charitu - jednoduše, pouhým kliknutím.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se